Bezpieczeństwo zakupów zapewnia Nextranet.pl

Audiobooki mp3, książki audio, lektury do słuchania, bajkiAudiom.pl

Zamiast czytać, posłuchaj... Ponad 3000 książek do słuchania!

Zarejestruj się
i kupuj taniej

|Zaloguj się

Anulowanie zamówienia

do góry

Czy mogę anulować zamówienie, które nie zostało opłacone?

W celu anulowania zamówienia wystarczy usunąć je z koszyka przyciskiem X lub go po prostu nie zatwierdzać do realizacji.

do góry

Czy mogę anulować zamówienie, które zostało opłacone?

W przypadku, gdy chcesz anulować zamówienie, które zostało już opłacone, skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta (pomoc@nexto.pl), a w mailu podaj numer zamówienia.

Jeśli zamówienie zostało opłacone z góry, to po jego anulowaniu w ciągu maksymalnie 14 dni kalendarzowych (zazwyczaj zajmuje nam to 3 dni) dokonamy zwrotu przelanych środków.

do góry

Czy mogę anulować pojedynczą pozycję z zamówienia?

Niestety nie oferujemy możliwości anulowania pojedynczej pozycji z danego zamówienia. Jeżeli zamówienie nie zostało jeszcze przekazane do skompletowania, postaramy się anulować całe zamówienie i wtedy będzie można je złożyć ponownie.

do góry

Czy mogę anulować zamówienie, które zostało już skompletowane?

Nie mamy możliwości technicznych anulowania już skompletowanego zamówienia.

Twój koszyk

Koszyk jest pusty.
Gwarancja satysfakcji

Nowości

Najchętniej kupowane